maaikevanherwaarden.reismee.nl

En toen was daar ineens de zon!

Tegen alle verwachtingen in waren er vanmorgen voorzichtige reepjes blauwe lucht te zien. Om 9.00 uur werden wij verwacht bij Polaria en tijdens het eerste praatje zagen wij buiten het zonnetje schijnen! Na twee prachtige panoramafilms hadden we tijd om door het informatiecentrum te struinen. Er zijn in Polaria veel verschillende aquariums met onder andere zeehonden, koningskrabben en erg vreemde vissen.

's Middags kon iedereen zijn eigen programma samenstellen. De meesten hebben de middag gevuld met een stevige wandeling in het eindelijk aanwezige zonnetje. Een groep leerlingen heeft de enorme bergen aan de overkant van het centrum beklommen. Hun verhaal inclusief fantastische foto's volgt morgen!

Morgenochtend vertrekken we naar Hamn i Senja waar we onder andere een Noorse school gaan bezoeken. We blijven tot en met zaterdag op het eiland en keren dan voor de laatste nacht terug naar Tromsø. Er schijnt op Senja een meter sneeuw te liggen. We gaan het zien...

Eelco

Het ziet er fantastisch uit. Geniet er van.

Renee

Fantastisch allemaal beep! Leuk om je verhalen te lezen! Is toch wel heel wat anders dan die examentrainingen :-(

Renate

Het ziet er heel mooi en relaxed uit, geniet ervan !!